top of page

TERBANG

Hari ni, saya ke Kota Kinabalu, Sabah.


Dijemput untuk sampaikan ceramah untuk boss lama, Datuk @Darell Leiking. YB sorang ni saya nak lihat dia beraksi semula dalam Parlimen. Antara YB yang berkaliber. Jadi bila boss lama jemput, baik pulak tu, kita tolong la. Itu nak tunjukkan kita hargai jasa dia.


Saya terbang dengan Roommate dan anak teruna no. 3. Tengok tiket mana paling murah. Sebab dah last minit booking, kami dapat paling murah Batik Air. First time dengar. Rupanya rebranding Malindo. Ok lah murah punya pasal, kita belasah saja.


To our surprise, all good so far. Dari check in tadi, smooth. Saya bagi IC saja. Dia tak tanya nombor booking pun atau suruh check in di mesin. Dalam 3 minit settle. Jalan ke gate di KLIA pun tak jauh mana.


Atas flight, Stewardess cantik2, ramping2, asyik senyum je. Kasi can la Room Mate pandang sat2. Laki namanya. Kadang2 kita kena sporting juga… Jangan pegang sudah la! Itu lain cerita. Haip!


Tempat duduk luas dan bersih. Makanan atas flight kena beli! Harga lebih kurang Air Asia. Sedap juga. Yang best, budak dapat makanan free. Maknya tumpang sekaki.


All in all saya puas hati! Lepas ni Insya Allah, Batik Air saya cuba lagi.



Salam hormat, Liyana Marzuki


NB- Orang Penampang, kita jumpa esok ya!



56 views

Recent Posts

See All

SANG MAHA KAYA

1. Kalau kita selalu bergelumang dalam dunia politik, kita akan tahu orang politik kebanyakannya kaya2 belaka. Yang muda2 pun, berkereta...

MOROCCO

תגובות


bottom of page